Rájöttem pár dologra e huzatos este folyamán.

1. Gyurival, ha ketten vagyunk, nagyon jókat tudunk beszélgetni mindenről. Az emberi hülyeségektől kezdve, belső hánykolódásokon át az égig. 2. Apám saját keze által készült borát nagyon szeretem, és nem vagyok vele egyedül. 3. Nem is olyan vészes ez a rocktogon, ha az ember társasága megfelelően van választva a helyhez. 4. Szeretek Annával táncolni, viccelődni, és Timivel hülyeségeken nevetni.

Gyurival kezdődött az este, de nem vele ért véget. A szórakozásra tervezett helység melletti parkban, kóstolgattuk ezt a bizonyos házibort, és elfogadtatott. Több mint két teljes órán át beszéltünk a hidegben, mielőtt lementünk volna szórakozni, meglepő módon nem fáztam egyáltalán (persze ez a bornak volt köszönhető, újracsak, Köszönöm Apa). Vártuk a lányokat. Hát várhattuk. Kiderült, hogy elmentek mellettünk, nem láttak minket, vagy csak nem akartak odajönni a hűvös pesti éjszakában, lényeg hogy előttünk mentek le. A kibontott pezsgő, és a kezdő mézespálinka meg tette a kellő hatást, s mikor először meghallottam a zeneszót már éreztem magamban az elnyomott, egyre jobban kitörni vágyó -akár egy kis alien- táncolás kényszerét. Ki keres, az talál is: megtaláltuk Annát és Timit egy eldugott asztalkánál ránk várva, vagy másokra. Mi lehuppantunk. Az este további részeit nem nagyon részletezném, értelmetlennek tartom, ahogy Hank Moody mondotta: Csak úgy zanzásítva! Volt ott még sör, feles, tánc és még több tánc. Találkoztam lent egy internetről ismert goth lánykával, akivel megbeszéltük hogy összefutunk. Köszöntem is, ő is, csak éppen máshogy folytatta mint vártam volna: Bocs, de sietek a társaságomhoz. - Rendben, megvolnánk, jöhet a szex. Kiderült utólag, hogy valami hosszúhajú egyed kergette a szerelmével, előle menekült. Oké. Közeledett az este vége, tudjátok, napfelkelte meg minden. Sosem gondoltam volna, hogy felmegyek a színpadra és "visítós" metalt fogok énekelni, maxra feltekert hangerővel. Megtettem. Sajnálom. Azt hiszem ekkor táncoltam először Annával lassú számra, pedig már sokszor táncoltunk, többet mint másokkal valaha, de ez valahogy sosem akaródzott. Hát most sikerült! Gratulálunk! Jó volt, élveztem, persze minden valamire való férfi élvez ölelgetős táncot lejteni egy női egyeddel. Tény. Hogy örültem-e mint majom a farkának? Nem mondanám ezt. Azt hiszem kijárt már egy ilyesfajta tánc is az eddigi lejtések mellett. Ezt minden nagyképűség nélkül mondottam mosolyogva. Elérkeztünk a zárórához. Bezárt és mi eljöttünk. Idő: kb.6 óra 3perc.

Következő állomás: haza? Mégsem, azt hiszem ezt a szép szériát folytatni kell és nem szabad abbahagyni. Dani (akiről még nem beszéltem), nös ő Anna barátnőjével "foglalatoskodott" egész este, Timivel. Nekem tetszett ez a felállás, hogy négyen élveztük az estét. Persze Thimiii barátosnémnak is nagyon megörültem, mikor megjelent Droszi (kakakirály) haver, s többek között a Kovbojok énekesével. Lényeg lényege, nem mentünk haza, fejünket a Jászai tér felé fordítottuk és elindultunk Annáékhoz. Én még Danival legurítottam egy üveg pezsgőt, meg egy kis sört, s közben beszélgettünk négyen. Elvoltunk. Sok nevetés, mégtöbb hülyeség, ahogy az lenni szokott, ha Danival szőlős-estét csinálunk. Azt hogy a lányok megbánták-e, nem tudom. Remélem nem. Négyen egy ágyban, két szőrös segg egymáshoz ér. "Meleg" helyzet volt. Haha. A telefonom egyszer felriasztott mindenkit, de azt hiszem csak 1-2 másodpercig tartott míg el nem némult a gravitációs sebességtől való földhöz csapódástól. Nem én voltam, még mielőtt agresszív ember titulust megkapnám. Annyira jófajta telefon, hogy a rezgéstől lekúszott az asztalról, mint aki épp Normandiánál készül partra szállni. Délután 2-kor keltünk, de nem egyből, még talán egy órát is elfeklélgettünk a sötétben. Beszéltünk fokhagymáról, lilahagymáról, horkolási módszerekről (komolyan mondom Dani, filozófusnak kellett volna készülnöd).

Az este végül a Boráros téren ért véget, ahol megvacsoráztunk közösen egy öt csillagos büfében. Komolyan mondom, nem tudtam elhinni, hogy egy ilyen picike lányba, hogy fér el az az óriás melegszendvics. De jól állt. Mindent egybevetve, rég volt már ilyen jó estém, nappalom aztán újra estém. Remélem lesz ismétlése, az is lehet hogy elég volt belőlünk bőven egy ilyen alkalom. Ki tudja, a nő agya kifürkészhetetlen.

Szerző: Rántottsajt  2009.01.18. 17:57 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rantottsajt.blog.hu/api/trackback/id/tr30885684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ohó 2009.01.18. 21:10:06

poeta ludens vagy te mondtam már neked :D

Rántottsajt 2009.01.19. 01:03:43

@pohóka: Annyira jók a bejegyzéseim, hogy azok már cikkek mi?:) tanks
süti beállítások módosítása