Kérdezheted tőlem, vajon eltűntem? Esetleg abbahagytam az írást, a blogolást? A válasz oly nemes, s egyszerű: Nem. A kifogásom, magyarázatom erre a következő: nem volt internet elérhetőségem itt Szegeden. Most végre lett, kedves szüleim előfizettek korlátlan internetet, és ahogy sok teendőm kiengedett egy kis cigaretta szünetre, le is huppantam a gép elé, hogy megírjam következő bejegyzésemet. Beköltöztem, már a második hetemet kezdem meg ifjú kis kuckómban. A héten már egyetemre is bejárok, csak hogy ne érezzék annyira hiányom diáktársaim és professzoraim. A múlt héten már voltam ugyan, de csak egy-két órán jelentem meg, hogy mégis milyen lesz a ködös jövő. Tetszett. Bár nehezen tudtam jegyzetelni; a tanár úr túl hosszú mondatot diktált le túl rövid idő alatt, így csak a felét sikerült pergamenre vetnem. Megvallom őszintén kicsit félek a szemináriumoktól, hogy majd magyarázatot kell adnom, miért is hagytam ott a méltán híres ELTE karát a szegediért. Túl sokat beszéltem már erről, nem kevés embernek és kezdek belefáradni. Én választottam ezt az utat, tény. No, de azért mégiscsak no. Munka után is kutattam, kedves nagynéném ismerősei által kaptam telefonszámot is, amit nagyon köszönök nekik, felhívtam, ők közölték velem, hogy ha tudok, szakítsak időt egy 15 soros önéletrajz megírására, s azt majd küldjem el nekik egy email címre, hol a későbbiekben értesítenek a lehetőségek tárházáról. Hogy épül-e ez az épület, vagy sem azt nem tudni, majd valami román segédmunkás kikísér, hogy megmutassa, hogy is áll a helyzet. Többek közt tervbe vettem azt is, hogy elsurranok egy énektanárhoz, ugyan javítson már a „hangomon”, s ezáltal jobban kiélvezhesse mind személyem mind a baráti köröm a megnyilvánulásaimat. Gyurival beszéltük is egy közös, bormámoros este folyamán, hogy csinálunk valami zeneféleséget közösen, egy ismerősével. Vonzó ötletnek tartom, rég zenéltem és egyre gyakrabban veszem elő mostanság a gitáromat, hogy új témákkal örvendeztessem meg hallójárataimat. Bár ez a havazás kicsit letöri mindennapos hangulatomat, azért szeretek itt lenni. Egyedül. Igazából nem vagyok teljesen egyedül, két albérlőtársammal élek, bár nem váltok velük túl sok mondatot. Holnap Kowalsky koncert lesz JATE-ban, már nagyon várom, hogy újra tombolhassak rájuk, ráadásul a hely is nagyon megtetszett a múltkori alkalommal. Csütörtökön leutazik Gyurkó hozzám, délután bemegyünk a városba, ha az ég is úgy akarja, megcsodáltatom vele szegedet, utána pedig a Garaboncziásban játszanak akusztikus estet, valami Anathema énekese valami más emberkékkel. Szeretem az akusztikus dolgokat, többek közt én is olyanokat művelek ha művelek, így azt is várom már. Néha unatkozok itthon, bár még nem izzítottam be maximális powerre az egyetemre járásomat, vagy főzök, vagy olvasok, vagy bámulom a tv-t. Jó kis élet, mindaddig míg nem kapok valami munkát. Na asszem megérettem egy szál cigaretta elszívására. További szép jó napot mindenkinek!

Szerző: Rántottsajt  2009.02.17. 19:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rantottsajt.blog.hu/api/trackback/id/tr58949255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása