A legtöbb férfi szereti ezt a témát, én is köztük ugrálok valahol a tömegben. Persze vannak kivételek: őket elküldhetjük melegebb éghajlatokra is akár. Még mielőtt eszetekbe jutna, nem Kovi egyik legújabb "szuperprodukciója" nézése alatt írtam meg. Igazság szerint nem volt kedvem letölteni semmilyen rejtett oldalról, várjak órákig míg lejön, aztán pedig a túlgyakorolt gyermek-ringató sikolyok alatt nem is biztos, hogy grabancon ragadott volna az ihlet. Őszinte legyek, tetszik amit írtam, az előző nem áll közel a szívemhez (Hitetlen), de ez elnyerte tetszésemet. Az ellentétek, élet és álom határán lebegni, egyszer Szentivánéji álom szerű hatás, máskor a valóság véres tükre, egy csatatéren. Hogy megjelenik benne a vallásokkal kapcsolatos nézetem az első versszakban. Remélem nektek is elnyeri tetszéseteket, hisz ez nem csak nekem szól, hanem minden valamire való embernek, akár 2 dobozzal szedi előtte a kék pirulát, akár elég neki 3 másodperc hogy elvérezzen.

 

Mennyei Manna

 

Mennyei manna, csordultig tölthetnél engem

kéjeddel, combodon futó termál mutatva irányt,

hol is rejtőzik Istent-álmodók mennye.

 

Ördögi illat láncra verve vonszol át ágakon,

sűrű bozótos tábortüze mellé,

hol kapuit tárja: hatolj hát mélyen belém, *1

 

Érezzem minden kis zugodat, kardoddal tűzve élre,

sáncok, árkok, hadszínterek mezején

alázz, s szeress meg a színházi végnek!

 

Álomport szórva szemünkre egy vadkan,

új világba repítve, hol megmászhatunk hegyet-szutrát;

eltörölve lesz hát minden emberi korlát.

                                                                B.ELEK

 

 [B.ELEK:Versek, Rántottsajt Kiadó, Érd, 2009.]

*1 Ezt a sort utólag kicseréltem erre: "hol kapuit tárja: Lépj beljebb te legény!"   még nem döntöttem, hogy melyiket tartom meg.

Szerző: Rántottsajt  2009.01.19. 15:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rantottsajt.blog.hu/api/trackback/id/tr55888633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása