És igen, "Isten" is úgy akarta, ahogy én, mellém állt mint mindig, köszönöm, felvettek a "rózsaszín köd" városába, ismét bölcselkedhetek. Tartanak nekem fesztivált, melyet különböző technikai problémák miatt augusztus végére át kellett rakniuk. SZIN - SZexi Ifjú Nálunk! Igen, igen, ilyen ez a popszakma. A héten Enkver nagyszájú vendége voltam, ám úgy esett, hogy talán még albérletet is találtam, hová vasárnapra várnak beköltözésre, minden cuccommal, borral s egy kis földimogyoróval, néhol gitár lágy zengésével megfűszerezve. Csak úgy halkan megjegyezném, ma én vagyok a szakács, olyan ötcsillagos öttusás étket rittyentek nemsokára az asztalra, hogy mind a tizenkét ujját megnyalja majd utána, ha nem jön rá a cifra előtte. A jövő nagy rejtelmei. Nemsokára folytatom Kaliforgiás túrámat, Hank újra megadta a módját mint mindig, csak ne vegyünk át tőle minden finomságot, nyelvmegerőszakolás? Jajj. De jó, akár a ló, pont aládvaló. El is felejtettem, végre valahára lett szegedi diákbérletem, nagyszerű, mostmár jöhetsz te visszajáró "barát" ellenőr, ki oly sokszor annyi finom éjszakát okoztál nekem szegeden! Ilyenkor jön rá az ember, mi mindenre van szüksége ha "egyedül" él: villa, kanál, kés, olaj, valami amivel kimered a krumplit az olajból, sószóró, kenyér, valami kennivaló ennivaló ha-ha, borotvahab, ha nincs a közelben apád jól bevált szakállvágója, esetleg egy fűnyíró, ha elég bátor vagy, tán még be is kerülsz a jackass-fiúk közé. Ki tudja. Sose mondd, hogy soha! Nincs 100%, nem létezik. Majd ezt is kifejtem valamikor. Na csók emberek, innen bivalybasznádtól 3,6 km-re, a farhát után két megállóra, de nem a 4-essel hanem a 6-ossal, és nem busz hanem szekér. Üdvözlettel "egy szögedi"

Szerző: Rántottsajt  2009.02.05. 15:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rantottsajt.blog.hu/api/trackback/id/tr61924560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása